Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29487
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТімотін, Андріана-
dc.date.accessioned2018-06-07T12:59:05Z-
dc.date.available2018-06-07T12:59:05Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationТімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі [Текст] / Андріана Тімотін // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 105-123.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29487-
dc.description.abstractЗдійснюється науковий аналіз змісту проектної діяльності за основними періодами модульно-розвивального оргциклу та аспектами-сторонами соціального спілкування; характеризуються рівні наукового проектування комунікативного взаємообміну як учинково-діяльнісний перебіг освітотворення; емпірично обґрунтовується структурно-часова динаміка соціальних процесів за повноцінного спілкування учасників взаємин.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectінноваційна поведінкаuk_UA
dc.subjectосвітній оргпроцесuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальне навчанняuk_UA
dc.subjectсоціокультурне проектуванняuk_UA
dc.subjectсоціальний діалогuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectінтеракціяuk_UA
dc.subjectперцепціяuk_UA
dc.subjectдуховно-інтуїтивний аспектuk_UA
dc.subjectосвітні сценаріїuk_UA
dc.subjectсоціопроектиuk_UA
dc.subjectпаритетна діяльністьuk_UA
dc.subjectсоціальний контрольuk_UA
dc.subjectустановкиuk_UA
dc.subjectінформаційний, діловий, психологічний, духовний обміни (ІДПДО)uk_UA
dc.titleНаукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тімотін.pdf431.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.