Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29491
Назва: | Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання |
Автори: | Ященко, Елеонора |
Ключові слова: | психологічний вплив параметри ефективності суб’єкт-суб’єктна та психокультурна парадигми модульно-розвивальна стратегія розвивальна взаємодія класи, види, типи психологічного діяння форми, способи, методи, засоби психологічного впливу психокультурний розвиток |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання [Текст] / Елеонора Ященко // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 160-169. |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовані основні та похідні параметри соціально-культурного простору в контексті розвивальної взаємодії; окреслені показники ефективності психологічного впливу та проведений їх структурний аналіз; запропонована схема оптимального використання видів, способів та методів психологічного впливу в цілісному циклі інноваційного освітнього процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29491 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ященко.pdf | 350 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.