Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазарук, Андрій-
dc.date.accessioned2018-06-11T08:07:52Z-
dc.date.available2018-06-11T08:07:52Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationЛазарук, А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання [Текст] / Андрій Лазарук // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 170-186.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29500-
dc.description.abstractТеоретично окреслені шляхи, механізми та умови розвитку ціннісно-смислової сфери людини відповідно до стадій аксіо-генезу за інноваційної освітньої мета-технології; виявлені нормативні віхи онтогенетичного становлення аксіо-психіки; проаналізовані психологічні засоби ціннісно-смислового збагачення особистості у взаємозв’язку з еталонами культурного розвитку та періодами функціонування цілісного модульно-розвивального оргпроцесу.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectсмислиuk_UA
dc.subjectціннісно-смислова сфера особиuk_UA
dc.subjectаксіогенезuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальне навчанняuk_UA
dc.subjectмодуль цінностейuk_UA
dc.subjectмоносуб’єктuk_UA
dc.subjectполісуб’єктuk_UA
dc.subjectметасуб’єктuk_UA
dc.subjectабсолютний суб’єктuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectмедитаціяuk_UA
dc.titleРозвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лазарук.pdf440.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.