Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМорріс, Беррі-
dc.date.accessioned2018-06-11T13:22:19Z-
dc.date.available2018-06-11T13:22:19Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationМорріс, Б. Раціонально-емоційна парадигма в організаціях [Текст] / Беррі Морріс // Психологія і суспільство. – 2003. – № 2. – С. 66-78.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29657-
dc.description.abstractЗавдання раціонально-емоційної теорії роз’яснені у кожному із вище названих її структурних компонентів; визначені властивості, характерні ознаки та особливості працівників раціонально-емоційної організації, також проаналізовані переваги самої організації; запропонована ABC структура ефективної організації, що співпадає з традиційною моделлю, розробленою Альбертом Еллісом - засновником раціонально-емоційної терапії [див. 1; 2; 26—30].uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.titleРаціонально-емоційна парадигма в організаціяхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Морріс.pdf323.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.