Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРусинка, Іван-
dc.date.accessioned2018-06-14T11:25:52Z-
dc.date.available2018-06-14T11:25:52Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationРусинка, І. Принципи і методи формування системи психологічних знань [Текст] / Іван Русинка // Психологія і суспільство. – 2003. – № 2. – С. 133-139.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29688-
dc.description.abstractЗдійснюється теоретичний аналіз парадигми освітньої діяльності; визначаються чинники, які заважають студентам вийти за межі усталених схем, що обмежують добування нового досвіду, гальмують розвиток здібностей і самотворення власного Я; характеризуються навчальні технології і методи, що дають змогу заглиблюватися у сутність пропонованого освітнього змісту, усвідомити його закономірності та ідеї, нарешті застосувати здобуті знання на практиці; пропонується концептуальний підхід до визначення змісту, форм і методів покращення освітнього процесу у ВНЗ, що з успіхом може бути використаний при розробці навчальної програми з основ психології та педагогіки.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectпізнавальні здібностіuk_UA
dc.subjectвміння і навичкиuk_UA
dc.subjectсистема і структура знаньuk_UA
dc.subjectкогнітивні структуриuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectорганізація освітньої діяльностіuk_UA
dc.subjectіндивідуальний стиль діяльностіuk_UA
dc.titleПринципи і методи формування системи психологічних знаньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Русинка.pdf222.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.