Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29691
Назва: | Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків |
Автори: | Гуменюк, Оксана |
Ключові слова: | ціннісно-смислова сфера ціннісно-індивідуальнісний самовплив соціально-культурно-психологічний простірчас (СКПП-час) параметр автономності теперішнє як властивість суб’єктивно пережитого часу принцип ментальності процес освіти інноваційні програмово-методичні засоби метод морального вибору індивідуальність ситуація нормативно-регуляційна мотивація освітня вчинкова дія післядія складові самовпливу |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Гуменюк, О. Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2003. – № 3. – С. 78-96. |
Короткий огляд (реферат): | Даним дослідженням треба обґрунтувати психологічну структуру ціннісно-індивідуальнісного класу самовпливу між наставником й наступниками, що головно співпадає із третім періодом повного функціонального циклу навчального оргмодуля у системі модульно-розвивальної освіти. Довести, що запропоновані нами складові зазначеного самодіяння (параметр автономності, теперішнє як властивість суб’єктивно пережитого часу, принцип ментальності, процес освіти, механізм перцептивного сприйняття і пізнання один одного, інноваційні програмово-методичні засоби, метод морального вибору) спричинюють становлення учнів (студентів) як індивідуальностей освітніх ціннісно-смислових вчинкових дій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29691 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2003, № 3 (13) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гуменюк.pdf | 521.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.