Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебуха, Лілія-
dc.date.accessioned2018-06-15T07:47:47Z-
dc.date.available2018-06-15T07:47:47Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationРебуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу [Текст] / Лілія Ребуха // Психологія і суспільство. – 2003. – № 4. – С. 75-95.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29708-
dc.description.abstractКритично висвітлюються закономірності основних теоретичних систем сучасності у сфері освіти; обґрунтовується логіка розгортання навчального, виховного та освітнього циклів-процесів; здійснюється психолого-педагогічний аналіз структурно-функціональних зв’язків модульно-розвивального оргпростору за періодами повного функціонального циклу та змістовно охарактеризовуються закономірності навчання, виховання, освіти і самореалізації експериментальної системи.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна система навчанняuk_UA
dc.subjectзакономірності освітньої взаємодіїuk_UA
dc.subjectінноваційні освітні технологіїuk_UA
dc.subjectсоціальне спілкуванняuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні закономірностіuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA
dc.subjectлогіка розвитку освітнього циклуuk_UA
dc.subjectзакономірності цілісного модульно-розвивального процесуuk_UA
dc.subjectмодулі знань, умінь, норм і цінностейuk_UA
dc.subjectсоціально-культурний простірuk_UA
dc.subjectвітакультурне зреалізування учителя і учняuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 4 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ребуха.pdf430.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.