Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Тетяна-
dc.date.accessioned2018-06-15T08:02:30Z-
dc.date.available2018-06-15T08:02:30Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКомар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями [Текст] / Тетяна Комар // Психологія і суспільство. – 2003. – № 4. – С. 110-118.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29710-
dc.description.abstractУ зв’язку з відсутністю тенденцій до зниження інвалідності в Україні та необхідністю соціальної підтримки молоді з обмеженими можливостями проведено порівняльне вивчення особливостей розвитку цін-нісно-потребової сфери студентів-інвалідів і студентів у нормі, а також подані результати експерименту, проведеного в тренінговому гуртку “Довіра” на базі кафедри психології Вінницької філії Відкритого міжнародного університету розвитку людини “Україна” (ВФВМРоЛ “Україна”). Отримані кількісні дані та їх інтерпретація допоможуть психологам, соціальним працівникам, викладачам вищих закладів освіти (ВЗО) відшукати оптимальний варіант індивідуального та диференційованого підходу до навчання і виховання студентів з обмеженими фізичними можливостями.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 4 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комар.pdf374.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.