Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29710
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комар, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-15T08:02:30Z | - |
dc.date.available | 2018-06-15T08:02:30Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями [Текст] / Тетяна Комар // Психологія і суспільство. – 2003. – № 4. – С. 110-118. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29710 | - |
dc.description.abstract | У зв’язку з відсутністю тенденцій до зниження інвалідності в Україні та необхідністю соціальної підтримки молоді з обмеженими можливостями проведено порівняльне вивчення особливостей розвитку цін-нісно-потребової сфери студентів-інвалідів і студентів у нормі, а також подані результати експерименту, проведеного в тренінговому гуртку “Довіра” на базі кафедри психології Вінницької філії Відкритого міжнародного університету розвитку людини “Україна” (ВФВМРоЛ “Україна”). Отримані кількісні дані та їх інтерпретація допоможуть психологам, соціальним працівникам, викладачам вищих закладів освіти (ВЗО) відшукати оптимальний варіант індивідуального та диференційованого підходу до навчання і виховання студентів з обмеженими фізичними можливостями. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2003, № 4 (14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Комар.pdf | 374.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.