Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29712
Назва: Психоекологічний потенціал розвивального підручника
Автори: Гірняк, Андрій
Ключові слова: розвивальний підручник
психоекологічний потенціал
модульно-розвивальна система
освітній зміст
принципи проектування соціально-культурного змісту
психомистецькі технології
поліпроблемний виклад
полікодований зміст
розвивальна взаємодія
саморозвиток
Дата публікації: 2003
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. – 2003. – № 4. – С. 128-136.
Короткий огляд (реферат): У результаті ґрунтовного аналізу принципів наукового проектування соціально-культурного змісту розвивального підручника окреслюється чинники, що вказують на його значний психоекологічний потенціал та висвітлюються конкретні психолого-педагогічні рекомендації щодо розвитку останнього, обґрунтовуються норми проектування змісту, структури та оформлення інноваційного підручника як базового програмово-методичного засобу учня, що стимулює його внутрішньо вмотивовану активність (пізнавальну, нормотворчу, психосмислову, рефлексивну) та задіює внутрішні механізми саморегулювання і саморозвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29712
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 4 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк.pdf307.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.