Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29744
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | М'ясоїд, Петро | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-18T08:36:41Z | - |
dc.date.available | 2018-06-18T08:36:41Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | М'ясоїд, П. Наука і практика у роботі психолога [Текст] / Петро М'ясоїд // Психологія і суспільство. – 2004. – № 3. – С. 5-74. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29744 | - |
dc.description.abstract | Дослідження -реакція автора на матеріали диспуту “Методологія і методи практичної психології” [16]. Архітектоніку тексту утворюють опозиції, де перша складова - позиція диспутантів, а друга - автора: • класичне - “типораціональне” (класичне, некласичне, постнекласичне) бачення відносин між психологічною наукою і психологічною практикою; • психологія і практика, психолог і практика - психологія як практика, психолог як теоретик і практик в одній особі; • психологічна практика як “застосування досягнень науки” та “робота з клієнтом” - психологічна практика як сфера функціонування психологічного знання та практика психології як логіко-історичний рух-поступ психологічного пізнання, збагачуваний творчими внесками психолога; • психолог як “аплікатор” досягнень психології - психолог як посередник між психологічною наукою та психологічною практикою, який практикує шляхом власного життя-діяльності; • “клієнтна” та “організаційна” моделі психологічної практики - моделі практики залежно від того, як саме практикує психолог; • ідеї “корекції”, “цілеспрямованого формування”, “самоспричиненого розвитку” психіки - від ідеологем до поняття про психічний розвиток людини у межах переходу від класичного (дуалістичного) до не-класичного (моністичного) способу розв’язку основної проблеми психології (психогенетичної, проблеми “внутрішнього - зовнішнього”); • методологія “тут і тепер” - методологія “тут і там”. • психологічна практики / практична психологія взагалі - психологічна практика / практична психологія системи освіти України; Дослідження ґрунтується на аналізі наукових текстів, передовсім текстів теоретиків психологічної практики / практичної психології на пострадянському (українському і російському) просторі. Позиція автора обстоюється із залученням дотичних до теми дослідження публікацій, у тому числі власних. Останні - його психологічна наука і психологічна практика, які діють “в одній особі”, зрештою - його звіт за багаторічну роботу у закладі освіти. Це його внесок у те святкування, про яке йшлося і ще йтиметься далі. Дослідження спровоковане згаданою дискусією, проте за логікою це пряме продовження або, точніше, розгортання, спроектоване на тему “наука і практика у роботі психолога”, сутнісного змісту брошури [23]. Логіка та історія досліджень у царині психології розвитку стає ключем до розуміння відносин між психологічною наукою та психологічною практикою. Пафос дослідження: від мрій українського психолога до психології його мрії. Ставиться питання про недоцільність існування Академії педагогічних наук України як державної інституції. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | психолог | uk_UA |
dc.subject | наукова психологія | uk_UA |
dc.subject | практична психологія | uk_UA |
dc.subject | психологічна практика | uk_UA |
dc.subject | практика психології | uk_UA |
dc.subject | практика психолога | uk_UA |
dc.subject | моделі психологічної практики | uk_UA |
dc.subject | логіко-історичний рух-поступ психології | uk_UA |
dc.subject | ідеологеми | uk_UA |
dc.subject | явища психології | uk_UA |
dc.subject | основна проблема психології | uk_UA |
dc.subject | моністичний принцип | uk_UA |
dc.subject | “коло пізнання” | uk_UA |
dc.subject | наукова раціональність | uk_UA |
dc.subject | стилі теоретизації психолога | uk_UA |
dc.subject | життя-діяльність | uk_UA |
dc.subject | людина | uk_UA |
dc.subject | світ | uk_UA |
dc.subject | ідея Єдності | uk_UA |
dc.subject | сценарії життя-діяльності психолога | uk_UA |
dc.subject | розузгодження складових професійної свідомості / діяльності | uk_UA |
dc.subject | мрії психолога | uk_UA |
dc.title | Наука і практика у роботі психолога | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2004, № 3 (17) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
М’ясоїд.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.