Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМ'ясоїд, Петро-
dc.date.accessioned2018-06-18T08:36:41Z-
dc.date.available2018-06-18T08:36:41Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationМ'ясоїд, П. Наука і практика у роботі психолога [Текст] / Петро М'ясоїд // Психологія і суспільство. – 2004. – № 3. – С. 5-74.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29744-
dc.description.abstractДослідження -реакція автора на матеріали диспуту “Методологія і методи практичної психології” [16]. Архітектоніку тексту утворюють опозиції, де перша складова - позиція диспутантів, а друга - автора: • класичне - “типораціональне” (класичне, некласичне, постнекласичне) бачення відносин між психологічною наукою і психологічною практикою; • психологія і практика, психолог і практика - психологія як практика, психолог як теоретик і практик в одній особі; • психологічна практика як “застосування досягнень науки” та “робота з клієнтом” - психологічна практика як сфера функціонування психологічного знання та практика психології як логіко-історичний рух-поступ психологічного пізнання, збагачуваний творчими внесками психолога; • психолог як “аплікатор” досягнень психології - психолог як посередник між психологічною наукою та психологічною практикою, який практикує шляхом власного життя-діяльності; • “клієнтна” та “організаційна” моделі психологічної практики - моделі практики залежно від того, як саме практикує психолог; • ідеї “корекції”, “цілеспрямованого формування”, “самоспричиненого розвитку” психіки - від ідеологем до поняття про психічний розвиток людини у межах переходу від класичного (дуалістичного) до не-класичного (моністичного) способу розв’язку основної проблеми психології (психогенетичної, проблеми “внутрішнього - зовнішнього”); • методологія “тут і тепер” - методологія “тут і там”. • психологічна практики / практична психологія взагалі - психологічна практика / практична психологія системи освіти України; Дослідження ґрунтується на аналізі наукових текстів, передовсім текстів теоретиків психологічної практики / практичної психології на пострадянському (українському і російському) просторі. Позиція автора обстоюється із залученням дотичних до теми дослідження публікацій, у тому числі власних. Останні - його психологічна наука і психологічна практика, які діють “в одній особі”, зрештою - його звіт за багаторічну роботу у закладі освіти. Це його внесок у те святкування, про яке йшлося і ще йтиметься далі. Дослідження спровоковане згаданою дискусією, проте за логікою це пряме продовження або, точніше, розгортання, спроектоване на тему “наука і практика у роботі психолога”, сутнісного змісту брошури [23]. Логіка та історія досліджень у царині психології розвитку стає ключем до розуміння відносин між психологічною наукою та психологічною практикою. Пафос дослідження: від мрій українського психолога до психології його мрії. Ставиться питання про недоцільність існування Академії педагогічних наук України як державної інституції.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectпсихологuk_UA
dc.subjectнаукова психологіяuk_UA
dc.subjectпрактична психологіяuk_UA
dc.subjectпсихологічна практикаuk_UA
dc.subjectпрактика психологіїuk_UA
dc.subjectпрактика психологаuk_UA
dc.subjectмоделі психологічної практикиuk_UA
dc.subjectлогіко-історичний рух-поступ психологіїuk_UA
dc.subjectідеологемиuk_UA
dc.subjectявища психологіїuk_UA
dc.subjectосновна проблема психологіїuk_UA
dc.subjectмоністичний принципuk_UA
dc.subject“коло пізнання”uk_UA
dc.subjectнаукова раціональністьuk_UA
dc.subjectстилі теоретизації психологаuk_UA
dc.subjectжиття-діяльністьuk_UA
dc.subjectлюдинаuk_UA
dc.subjectсвітuk_UA
dc.subjectідея Єдностіuk_UA
dc.subjectсценарії життя-діяльності психологаuk_UA
dc.subjectрозузгодження складових професійної свідомості / діяльностіuk_UA
dc.subjectмрії психологаuk_UA
dc.titleНаука і практика у роботі психологаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2004, № 3 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
М’ясоїд.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.