Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебуха, Лілія-
dc.date.accessioned2018-06-18T09:13:14Z-
dc.date.available2018-06-18T09:13:14Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationРебуха, Л. Гуманітарна психолого-педагогічна експертиза в управлінській сфері інноваційної діяльності колективу школи [Текст] / Лілія Ребуха // Психологія і суспільство. – 2004. – № 3. – С. 106-114.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29749-
dc.description.abstractЗдійснюється психолого-педагогічне обґрунтування та аналізуються рівні експертизи управлінських рішень щодо якості інноваційної діяльності колективу експериментальної школи модульно-розвивального типу.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна система навчання A.B. Фурманаuk_UA
dc.subjectінноваційна школаuk_UA
dc.subjectгуманітарна психолого-педагогічна експертизаuk_UA
dc.subjectоб’єктивна експертна оцінкаuk_UA
dc.subjectмиследіяльність експертаuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльність педагогічного колективу школиuk_UA
dc.subjectсамопрезентація психолого-педагогічної експертизиuk_UA
dc.subjectекспертна діяльністьuk_UA
dc.subjectмодулі-складові експертизиuk_UA
dc.subjectіндикатори перебігу модульно-розвивальної взаємодіїuk_UA
dc.subjectдуховно-креативна досконалість експертаuk_UA
dc.subjectкультурний розвиток особистості експертаuk_UA
dc.subjectекспертний висновок та рекомендаціїuk_UA
dc.titleГуманітарна психолого-педагогічна експертиза в управлінській сфері інноваційної діяльності колективу школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2004, № 3 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ребуха.pdf488.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.