Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29780
Назва: Психолого-аналітичні аспекти використання методів активізації творчого мислення студентів
Автори: Алімова, Світлана
Ключові слова: психолого-аналітичні аспекти
індивідуалізована стратегія творчої діяльності
методи науково-технічної творчості
творче мислення
психологічна інерція
психологічне відторгнення
Дата публікації: 2005
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Алімова, С. Психолого-аналітичні аспекти використання методів активізації творчого мислення студентів [Текст] / Світлана Алімова // Психологія і суспільство. – 2005. – № 1. – С. 63-68.
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз психологічної взаємозалежності між мисленням та уявою у процесі творчого акту; окреслені шляхи подолання психологічної інерції; розглянуто залежність між психологічним відторгненням і ступенем складності задач; намічені принципи і способи використання індивідуалізованої стратегії творчої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29780
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 1 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алімова.pdf496.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.