Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29782
Назва: | Формування психолого-педагогічних умінь студентів |
Автори: | Мінасян, Анна |
Ключові слова: | освітній процес навчально-виховний процес психолого-педагогічні уміння навички педагогічна майстерність учбова задача процес розв’язування задачі навчальна задача виховна задача освітня задача психолого-педагогічні задачі |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Мінасян, А. Формування психолого-педагогічних умінь студентів [Текст] / Анна Мінасян // Психологія і суспільство. – 2005. – № 1. – С. 76-81. |
Короткий огляд (реферат): | Здійснюється теоретичний аналіз педагогічних умінь (A.A. Степанов, A.M. Столяренко, Л.Ф. Спірін) як складних психологічних утворень, які об’єднують професійно значущі здібності індивіда з мисленнєвими та практичними діями, а відтак забезпечують успіх у навчально-виховній діяльності; стверджується, що особливу роль у професійній підготовці педагога відіграє розв’язання психолого-педагогічних задач, котре організує процеси самоуправління засобами культуротворення, і не тільки передає йому інформацію та забезпечує ціннісно-естетичне збагачення, а й стимулює безперервний пошук значень і смислів, координує та контролює динаміку його навчальних та особистих успіхів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29782 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 1 (19) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мінасян.pdf | 465.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.