Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна-
dc.date.accessioned2018-06-19T10:40:13Z-
dc.date.available2018-06-19T10:40:13Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationНадвинична, Т. Психологічні умови саморозгортання процесів формування та розв'язування навчальних задач [Текст] / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 76-86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29798-
dc.description.abstractПід час дослідження обраної проблеми висвітлюються основні умови, за яких можуть розгортатися процеси постановки та розв’язування навчальних задач, що покликані, за допомогою професійно здійсненого педагогічного керівництва освітнім процесом, вказати шлях удосконалення не лише знань та умінь, а й способи привласнення учнями соціально значимих норм і цінностей.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectзадачаuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectзадачна ситуаціяuk_UA
dc.subjectнавчальна ситуаціяuk_UA
dc.subjectучбова задачаuk_UA
dc.subjectнавчальна задачаuk_UA
dc.subjectосвітня задачаuk_UA
dc.subjectвиховна задачаuk_UA
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectпроблемаuk_UA
dc.subjectформулювання і розв’язування задачuk_UA
dc.titleПсихологічні умови саморозгортання процесів формування та розв'язування навчальних задачuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 2 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Надвинична.pdf472 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.