Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29961
Назва: | Освітнє спілкування як інформаційний, діловий, психосмисловий і самосенсовий різновиди обміну |
Автори: | Гуменюк, Оксана |
Ключові слова: | соціальні й міжособистісні відносини освітнє спілкування освітня діяльність різновиди обміну комунікація знання смисли зворотний зв’язок комунікатор реципієнт колективна миследіяльність кодування декодування вербальна і невербальна комунікація реальний та ідеальний світи інтеракція взаємодія організація спільної нормотворчої діяльності нормонаслідування нормотворення паритетні й розвивальні відносини перцепція пізнання означення регулювання взаєморозуміння саморозуміння |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | ТДЕУ |
Бібліографічний опис: | Гуменюк, О. Освітнє спілкування як інформаційний, діловий, психосмисловий і самосенсовий різновиди обміну [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2005. – № 3. – С. 73-94. |
Короткий огляд (реферат): | У процесі соціально-психологічного теоретизування детально аналізуємо: а) явище освітнього спілкування у системі модульно-розвивального навчання, б) його взаємозв’язок із різновидами обміну та періодами цілісного функціонального циклу, в) комунікативний компонент, що актуалізує інформаційний обмін і г) інтерактивний аспект, що розгортає діловий обмін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29961 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 3 (21) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гуменюк.pdf | 730.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.