Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29973
Назва: | Методологічна модель інноваційно-психологічного клімату |
Автори: | Гуменюк, Оксана |
Ключові слова: | методологія методологія науки професійне методологування методи і засоби пізнання системно-миследіяльнісна методологія модель-конфігуратор онтологія епістемологія реальний та ідеальний об’єкт методологічна план-карта вітакультурна парадигма інноваційно-психологічний клімат соціально-психологічний вплив та його класи освітнє спілкування і його аспекти як різновиди обміну полімотивація Я-концепція |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | ТДЕУ |
Бібліографічний опис: | Гуменюк, О. Методологічна модель інноваційно-психологічного клімату [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2005. – № 4. – С. 70-83. |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні аналізуються загальні проблеми історії та розвитку сучасної наукової методології, висвітлюються методологічні механізми об’єднання і співорганізації знань задля побудови багатосторонньої картини об’єкта, що вивчається (за Г.П. Щедровицьким), обґрунтовується модель методологічної план-карти дослідження інноваційно-психологічного клімату модульно-розвивальної освіти, що створена на роцесу попереднього конфігурування різнобічного наукового матеріалу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29973 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 4 (22) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гуменюк.pdf | 854.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.