Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29975
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитерко, Наталія-
dc.date.accessioned2018-06-21T11:31:48Z-
dc.date.available2018-06-21T11:31:48Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationДмитерко, Н. Рефлективне мислення в контексті теоретичного та емпіричного пізнання психічної реальності [Текст] / Наталія Дмитерко // Психологія і суспільство. – 2005. – № 4. – С. 93-97.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29975-
dc.description.abstractРозглядається теоретичне та емпіричне пізнання як складові рефлексивного мислення психолога-практика; обґрунтовується сутність саморефлексії та рефлексивних знань як основи такого мислення; висвітлюються особливості пізнання об’єктивної реальності через її суб’єктивну презентацію в емпіричному психокорекційному матеріалі. Специфіка рефлексивного мислення психолога полягає в розумінні ним складності категорії психічного та багатокомпонетності взаємозв’язків між суперечливими за своєю сутністю підструктурами - свідомим, передсвідомим та несвідомим. Тоді його сформованість сприятиме пізнанню цілісності психіки особи у її свідомих та несвідомих проявах.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectпрофесійне мисленняuk_UA
dc.subjectрефлексивне мисленняuk_UA
dc.subjectтеоретичне мисленняuk_UA
dc.subjectемпіричне і теоретичне пізнанняuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectметод активного соціально-психологічного навчання (АСПН)uk_UA
dc.titleРефлективне мислення в контексті теоретичного та емпіричного пізнання психічної реальностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 4 (22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дмитерко.pdf433.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.