Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29982
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воронка, Галина | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-21T12:40:33Z | - |
dc.date.available | 2018-06-21T12:40:33Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Воронка, Г. Дисципліни "ядрові" та елективні: фундаменталізація і гуманітаризація навчального процесу [Текст] / Галина Воронка // Психологія і суспільство. – 2005. – № 4. – С. 147-156. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29982 | - |
dc.description.abstract | Подаються матеріали щодо результатів кількісного аналізу комплексної структури, контекстуального аналізу інтегрованого змісту економічних магістерських програм, які використовуються у вищих навчальних закладах університетського типу у США, Великій Британії. | uk_UA |
dc.publisher | ТДЕУ | uk_UA |
dc.subject | дисципліни обов’язкові (вибіркові; обов’язкові) факультативні курси | uk_UA |
dc.subject | “ядро” /елективні варіанти | uk_UA |
dc.subject | обов’язковий мінімум/ факультативний максимум | uk_UA |
dc.subject | визначені (регламентовані) базові (спеціальні) фундаментальні (профільні) дисципліни | uk_UA |
dc.subject | вибіркові/рекомендовані дисципліни | uk_UA |
dc.subject | дихотомна організація структури програ | uk_UA |
dc.subject | фундаменталізація вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | номенклатурний перелік спеціальних дисциплін | uk_UA |
dc.subject | гуманітаризація навчального процесу | uk_UA |
dc.subject | меню елективних дисциплін | uk_UA |
dc.subject | гуманістичний напрям у педагогічній науці | uk_UA |
dc.subject | антропоцентричність освітньої системи | uk_UA |
dc.subject | акцентування особистісних підходів | uk_UA |
dc.subject | гуманістична педагогіка | uk_UA |
dc.subject | гуманітарні цінності | uk_UA |
dc.subject | освітологія | uk_UA |
dc.subject | освіта невидима неформальна (змістова) / видима формальна | uk_UA |
dc.subject | “гуманістичне мислення” / “гуманітарне мислення” | uk_UA |
dc.subject | філософські теорії “самопізнання людини” / “цілісності людини” | uk_UA |
dc.title | Дисципліни "ядрові" та елективні: фундаменталізація і гуманітаризація навчального процесу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 4 (22) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Воронка.pdf | 392.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.