Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрисоватий, Андрій-
dc.contributor.authorKrysovatyi, Andriy-
dc.date.accessioned2016-09-19T11:58:13Z-
dc.date.available2016-09-19T11:58:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКрисоватий, А. Основні парадигми освіти та їх сутнісна характеристика [Текст] / Андрій Крисоватий // Психологія і суспільство. - 2015. - № 1. - С. 114-121.uk_UA
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2998-
dc.description.abstractУ статті подано результати наукового пошукування щодо теоретико-критичного осмислення методологічної концепції' парадигми в інтелектуальній проекції на сферу сучасної освіти. Дослідження презентує сутнісні відмінності наявних у педагогічних дискурсах понять”педагогічна парадигма” і “парадигма освіти” та обґрунтовує логіко-змістовий формат коректного вжитку відповідних дефініцій. Виділено й охарактеризовано чотири основні парадигми освіти в історії людства (науково-технократична, езотерична, гуманітарна, вітакультурна), котрі опираються на чітко визначену структуру парадигми (за концепцією Т. Куна) як взаємодоповнення таких параметрів-приписів: 1) цілі, настановлення і цінності, 2) коло проблем і методів їх розв’язання, 3) набори передумов і 4) дисциплінарна матриця. The article presents the results of scientific searches on theoretical and critical thinking methodological concept of paradigm in the intellectual projection on sphere of modern education. The research presents the essential differences existing in pedagogical discourse notions like “pedagogical paradigm” and “paradigm of education” and justifies logical and semantic format of correct use of these definitions. Distinguished and described four basic paradigm of education in human history (scientific and technocratic, esoteric, humanitarian, vitacultural) which are based on the clearly defined structure of paradigm (T. Kuhn concept) as a complementary of basic parameters and prescribing: 1) the goals, instruction and values; 2) the range of problems and metho ds of their solution; 3) sets of preconditions and 4) disciplinary matrix.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectпарадигмаuk_UA
dc.subjectнаукова революціяuk_UA
dc.subjectдисциплінарна матрицяuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectпедагогічна парадигмаuk_UA
dc.subjectпарадигма освітиuk_UA
dc.subjectнауково-технократична парадигмаuk_UA
dc.subjectезотерична парадигмаuk_UA
dc.subjectгуманітарна парадигмаuk_UA
dc.subjectвітакультурна парадигмаuk_UA
dc.subjectparadigmuk_UA
dc.subjectscientific revolutionuk_UA
dc.subjectdisciplinary matrixuk_UA
dc.subjectpedagogicuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjecteducational spaceuk_UA
dc.subjectpedagogic paradigmuk_UA
dc.subjectthe paradigm of educationuk_UA
dc.subjectscientific and technocratic paradigmuk_UA
dc.subjectesoteric paradigmuk_UA
dc.subjecthumanitarian paradigm vitacultural paradigmuk_UA
dc.titleОсновні парадигми освіти та їх сутнісна характеристикаuk_UA
dc.title.alternativeThe basic paradigm of education and their intrinsic characteristicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2015. - № 1 (59)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крисоватий А..pdf543.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.