Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29990
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихальченко, Наталія-
dc.date.accessioned2018-06-22T08:41:39Z-
dc.date.available2018-06-22T08:41:39Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationМихальченко, Н. Психокорекція патріотичної рефлексії молодших школярів [Текст] / Наталія Михальченко // Психологія і суспільство. – 2006. – № 1. – С. 121-126.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29990-
dc.description.abstractУ дітей молодшого шкільного віку виникає усвідомлення власних дій, психічних станів. Спрямування їхньої навчальної діяльності вимагає від них систематичного обґрунтування правильності своїх висловлювань і дій. Багато прийомів останнього демонструє вчитель. Потреба розрізняти зразки суджень і самостійні спроби у їх побудові сприяють формуванню в учнів-початківців уміння ніби збоку розглядати й оцінювати власні висловлювання і діяння. Це вміння є основою рефлексії - осмислення своїх суджень і вчинків з погляду їх відповідності задуму та умовам діяльності; самоаналіз [ 9, с. 174]. Показником її наявності слугує здатність бачити особливості власних дій, робити їх предметом аналізу, порівнювати з учинковими актами інших людей. Молодший школяр починає орієнтуватися на загальнокультурні взірці, якими він оволодіває у взаємодії з дорослими та ровесниками.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectособистість молодшого школяраuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectпатріотична рефлексіяuk_UA
dc.subjectпатріотична самосвідомістьuk_UA
dc.subjectпсихокорекціяuk_UA
dc.titleПсихокорекція патріотичної рефлексії молодших школярівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2006, № 1 (23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михальченко.pdf543.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.