Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеремних, Катерина-
dc.date.accessioned2018-06-22T08:45:04Z-
dc.date.available2018-06-22T08:45:04Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЧеремних, К. Вплив професійного самовизначення студентів на їхню самооцінку та ідентифікацію [Текст] / Катерина Черемних // Психологія і суспільство. – 2006. – № 1. – С. 127-133.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29991-
dc.description.abstractАктуальність проблеми спричинена сучасними умовами професійного простору і ринку праці - формуванням нових еталонних моделей професіонала. А для психологів ця проблема постає особливо гостро у зв’язку із розширенням поля професійної діяльності, з одного боку, та специфічним значенням адекватності фахової самооцінки для ефективності цієї діяльності - з іншого.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.titleВплив професійного самовизначення студентів на їхню самооцінку та ідентифікаціюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2006, № 1 (23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черемних.pdf412.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.