Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Оксана-
dc.date.accessioned2018-06-22T08:53:50Z-
dc.date.available2018-06-22T08:53:50Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГуменюк, О. Психологія взаємостосунків: від переконання до впливу [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2006. – № 1. – С. 142-149.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29993-
dc.description.abstractУ процесі дослідження обґрунтовуються: а) проблема переконання як основоположна передумова становлення впливу, б) пропаганда як масове запевнення, а також в) роль ефективного переконання та психологічний захист від нього.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.titleПсихологія взаємостосунків: від переконання до впливуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2006, № 1 (23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf382.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.