Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30038
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуменюк, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T07:32:55Z | - |
dc.date.available | 2018-06-26T07:32:55Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Гуменюк, О. Перцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмін [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2006. – № 4. – С. 73-80. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30038 | - |
dc.description.abstract | Обґрунтовується явище перцепції у навчально-виховному циклі та змістова суть смисловчинкового обміну, який сприяє осяганню процесу цілепокладання, котре дає змогу зреалізувати освітню мету у практиці ділового спілкування. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | перцептивний аспект спілкування | uk_UA |
dc.subject | смисли | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальне навчання | uk_UA |
dc.subject | смислоджерела | uk_UA |
dc.subject | смислоносії | uk_UA |
dc.subject | смислотворення | uk_UA |
dc.subject | смисловчинковий обмін | uk_UA |
dc.subject | цілепокладання | uk_UA |
dc.subject | цілереалізація | uk_UA |
dc.subject | розвивальна взаємодія | uk_UA |
dc.title | Перцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмін | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2006, № 4 (26) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гуменюк.pdf | 504.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.