Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Оксана-
dc.date.accessioned2018-06-26T07:32:55Z-
dc.date.available2018-06-26T07:32:55Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГуменюк, О. Перцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмін [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2006. – № 4. – С. 73-80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30038-
dc.description.abstractОбґрунтовується явище перцепції у навчально-виховному циклі та змістова суть смисловчинкового обміну, який сприяє осяганню процесу цілепокладання, котре дає змогу зреалізувати освітню мету у практиці ділового спілкування.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectперцептивний аспект спілкуванняuk_UA
dc.subjectсмислиuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальне навчанняuk_UA
dc.subjectсмислоджерелаuk_UA
dc.subjectсмислоносіїuk_UA
dc.subjectсмислотворенняuk_UA
dc.subjectсмисловчинковий обмінuk_UA
dc.subjectцілепокладанняuk_UA
dc.subjectцілереалізаціяuk_UA
dc.subjectрозвивальна взаємодіяuk_UA
dc.titleПерцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2006, № 4 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf504.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.