Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30046
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мазур, Валентина | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:10:18Z | - |
dc.date.available | 2018-06-26T08:10:18Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Мазур, В. Структура психологічної готовності майбутніх психологів до використання комп'ютерних технологій [Текст] / Валентина Мазур // Психологія і суспільство. – 2006. – № 4. – С. 105-110. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30046 | - |
dc.description.abstract | Суспільна практика потребує все більшої кількості фахівців з базовою психологічною освітою, котрі мають ґрунтовну підготовку і можуть нести високу відповідальність за результати своєї праці [3, с. 14]. Професія психолога, на думку А.К. Дмитренко, передбачає не лише оволодіння знаннями, уміннями й навичками роботи, а й вироблення певних особистісних рис, які формуються і розвиваються у процесі активної діяльності психолога. Мовиться щонайперше про відповідний рівень мотивації, творчий світогляд, професійно спрямоване мислення, розвиток соціально-перцептивної та емоційної сфер, високу емпатійність та ін. [1, с. 31]. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | психологічна готовність | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерні технології | uk_UA |
dc.subject | фахівці-психологи | uk_UA |
dc.subject | структура | uk_UA |
dc.subject | професійні функції | uk_UA |
dc.title | Структура психологічної готовності майбутніх психологів до використання комп'ютерних технологій | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2006, № 4 (26) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мазур.pdf | 454 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.