Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30052
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій-
dc.date.accessioned2018-06-26T09:12:14Z-
dc.date.available2018-06-26T09:12:14Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationФурман, А. Навчальна проблемна ситуація як об'єкт психологічного пізнання [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2007. – № 1. – С. 9-80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30052-
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleНавчальна проблемна ситуація як об'єкт психологічного пізнанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2007, № 1 (27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf2.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.