Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30081
Назва: | Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля |
Автори: | Бамбурак, Наталія |
Ключові слова: | модульно-розвивальна система A.B. Фурмана соціально-культурно-психологічний простір (СКПП) час минуле теперішнє майбутнє вічне іманентне Я реальне Я гетерономне Я трансцендентальне Я субстанція особистий досвід колективний досвід творчість мудрість особистісно-універсумна конфігурація |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Бамбурак, Н. Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля [Текст] / Наталія Бамбурак // Психологія і суспільство. – 2007. – № 2. – С. 16-24. |
Короткий огляд (реферат): | Коротко: 1) висвітлюється проблема категорій простору-часу в модульно-розвиальній системі навчання як основних координат, що проектують певне вітакультурне довкілля між учасниками освітньої діяльності, через котре опосередковуються чинники-параметри, сутнісні характеристики, атрибутивні компоненти кватерної організації освітнього простору; 2) розкривається оргтехнологічна структура-модель навчально-виховного процесу у єдності інструментальної, гносеологічної, комунікаційної, духовної функціональних сфер цілісного модульно-розвивального циклу, яка й забезпечує формування і творення соціокультурного досвіду кожного учасника паритетних взаємостосунків та розгортання індивідуальних інваріантів позитивної Я-концепції особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30081 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2007, № 2 (28) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бамбурак.pdf | 462.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.