Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30106
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостін, Ян-
dc.date.accessioned2018-06-26T12:03:29Z-
dc.date.available2018-06-26T12:03:29Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКостін, Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення [Текст] / Ян Костін // Психологія і суспільство. – 2007. – № 2. – С. 57-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30106-
dc.description.abstractДослідження присвячене науково-прикладному обґрунтуванню дидактичної моделі безперервної розвивальної взаємодії вчителя і учнів у класній кімнаті засобами інноваційного програмово-методичного забезпечення, що вироблені педагогічними колективами експериментальних шкіл модульно-розвивального типу.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleУмови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпеченняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2007, № 2 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костін.pdf657.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.