Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30106
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Костін, Ян | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T12:03:29Z | - |
dc.date.available | 2018-06-26T12:03:29Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Костін, Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення [Текст] / Ян Костін // Психологія і суспільство. – 2007. – № 2. – С. 57-68. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30106 | - |
dc.description.abstract | Дослідження присвячене науково-прикладному обґрунтуванню дидактичної моделі безперервної розвивальної взаємодії вчителя і учнів у класній кімнаті засобами інноваційного програмово-методичного забезпечення, що вироблені педагогічними колективами експериментальних шкіл модульно-розвивального типу. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.title | Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2007, № 2 (28) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Костін.pdf | 657.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.