Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Андрій-
dc.date.accessioned2018-06-26T12:19:04Z-
dc.date.available2018-06-26T12:19:04Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГірняк, А. Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчального заняття [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. – 2007. – № 2. – С. 69-84.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30125-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється низка психологічних чинників процесу підручнико-творення та стійкі залежності між ними, що виявлені на основі результатів аналізу емпіричних даних, котрі одержані упродовж 2004-06 років. Зокрема, внаслідок узагальнення теоретичних, методологічних, оргтехнологічних напрацювань, досвідної практики використання МРП та емпіричних результатів психологічного експерименту встановлено: а) залежність між якістю проектування МРП (експертне оцінювання), ефективністю його застосування вчителем і учнями (апробація - спостереження, критеріальне порівняння) та розвитковим потенціалом навчального заняття (експериментальне підтвердження), у процесі якого застосовувався цей інноваційний інструментарій; б) достовірні результати апробації підручника можна одержати лише за умови перевірки його психологічної ефективності у взаємозв’язку із навчально-книжковим комплексом (хрестоматії, довідники, збірники задач, посібники тощо), з котрим він пов’язаний співвідношенням “елемент - система”; тобто підручник може бути пізнаний і вірно оцінений лише як вагомий елемент структури вищого порядку, як частина цілого; в) МРП спричиняє не тільки локальний розвиток однієї із сфер особистості, а ситуативно сприяє проходженню наступником усіх етапів розвитку себе як: суб’єкта - перший етап МРСН, коли головно розвивається пізнавальна сфера; особистості - другий етап - соціальна сфера; індивідуальності - третій етап - психосмислова сфера; універсуму - четвертий етап МРСН - духовна сфера; г) МРП як новітній освітній інструментарій через зміст, структуру і технологію використання не стільки визначає обсяг і глибину привласнення учнем знань, скільки розвиває його емоційно, інтелектуально, соціально, смислово і духовно, тобто є вітакультурним засобом організації процесів саморозвитку, самоствердження і само-реалізації особистості.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectосвітня системаuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний підручник (МРП)uk_UA
dc.subjectтрадиційний підручникuk_UA
dc.subjectекспертна системаuk_UA
dc.subjectнауково-методологічна експертизаuk_UA
dc.subjectкомплексна оцінкаuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectпроцедураuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectпараметриuk_UA
dc.subjectшкала оцінюванняuk_UA
dc.subjectтест-карткаuk_UA
dc.subjectвибіркаuk_UA
dc.subjectапробаціяuk_UA
dc.subjectекспериментuk_UA
dc.subjectкількісний і якісний аналізиuk_UA
dc.subjectвекторне моделюванняuk_UA
dc.subjectранжуванняuk_UA
dc.subjectкореляціяuk_UA
dc.subjectлінія передбаченняuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleЕкспериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчального заняттяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2007, № 2 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк.pdf679.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.