Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30446
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна-
dc.date.accessioned2018-07-04T06:58:58Z-
dc.date.available2018-07-04T06:58:58Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНадвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованного навчання [Текст] / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2008. – №3. – С. 41-55.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30446-
dc.description.abstractЗ метою подолання існуючих суперечностей, які супроводжують дослідження проблематики проектування навчально-виховного процесу, проаналізовано та структу-ровано основні дефініції, якими оперують науковці зазначеного напрямку (зокрема, розмежовано такі онтологічні конструкти, як проект, програма, модель, план), а також здійснена спроба психологічно обґрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття “психологічне проектування навчальних задач”. У результаті з’ясування умов професійного здійснення педагогічного керівництва освітнім процесом нами окреслений той інноваційний напрямок, котрий забезпечує вдосконалення не лише знань і вмінь учнів, а й способів привласнення ними соціально значущих норм та етнонаціональних цінностей.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectпланuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectпрограмаuk_UA
dc.subjectпрограмуванняuk_UA
dc.subjectметод проектівuk_UA
dc.subjectнаукове проектуванняuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічне проектуванняuk_UA
dc.subjectнавчальна задачаuk_UA
dc.subjectпсихологічне проектування навчальних задачuk_UA
dc.subjectособистісно зорієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectпсихосоціальний розвитокuk_UA
dc.subjectпаритетна навчальна взаємодіяuk_UA
dc.titleПсихологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2008, № 3 (33)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Надвинична.pdf495.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.