Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30466
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій-
dc.date.accessioned2018-07-04T09:18:12Z-
dc.date.available2018-07-04T09:18:12Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationФурман, А. Порівняння принципів і параметрів наукового проектування традиційної та інноваційної систем освіти [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2008. – № 4. – С. 137-163.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30466-
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleПорівняння принципів і параметрів наукового проектування традиційної та інноваційної систем освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2008, № 4 (34)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман А..pdf766.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.