Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30609
Назва: | Соціальна ситуація розвитку як об'єкт психологічного аналізу |
Інші назви: | Social Situation of Development as Object of Psychological Analysis |
Автори: | Дусавицький, Олександр Dusavytskyi, Olexander |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Дусавицький, О. Соціальна ситуація розвитку як об'єкт психологічного аналізу [Текст] / Олександр Дусавицький // Психологія і суспільство. – 2009. – № 3. – С. 22-25. |
Короткий огляд (реферат): | In the article the psychological content of the notion “zone of near development of a child” introduced at its time by L.S. Vygotskiy which is projected on the stage of transfer from junior school to underage in the system of developing training be Elkonin – Davydov – Repkin – Dusavytskiy is considered. It is stated that in the last case the preconditions and psycho- didactic conditions of expanding of individual zones of near development of junior under-ages which open during their educational activity some peculiar space of meeting of the past, present and future in the context of conciseness in the process of reflection |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30609 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2009, № 3 (37) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дусавицький.pdf | 328.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.