Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗоська, Яна-
dc.contributor.authorZos’ka, Yana-
dc.date.accessioned2018-07-16T09:08:06Z-
dc.date.available2018-07-16T09:08:06Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЗоська, Я. Освіта як структура і процес у форматі теорії соціальної дії [Текст] / Яна Зоська // Психологія і суспільство. – 2009. – № 3. – С. 106-109.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30615-
dc.description.abstractIn the article from the positions of some methodological statements of T. Parsons the aspects of modern higher education in Ukraine are examined. Particularly the views and approaches of the lecturers and students at the educational activity, the yearning and absence of yearning of the last, the strategies of training as the îâëàäåíèÿ of knowledge, the play-ritual and acquiring of the status are analyzed, the phenomena of formalization ritualization and individualization of the place of education in the system of social production are characterized as well.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleОсвіта як структура і процес у форматі теорії соціальної діїuk_UA
dc.title.alternativeEducation as Structure and Process in the Format of Social Actionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2009, № 3 (37)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоська.pdf433.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.