Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамів, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2018-07-18T11:30:22Z-
dc.date.available2018-07-18T11:30:22Z-
dc.date.issued2016-08-27-
dc.identifier.citationАдамів С. Є. Специфіка формування професійно зорієнтованої іншомовної компетентності майбутніх маркетологів в умовах міжнародної взаємодії / С. Є. Адамів // Сучасна педагогіка та психологія: від теорії до практики : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (Запоріжжя, 26–27 серп. 2016 р.). – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2016. – С. 95–98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30674-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗапоріжжя : Класичний приватний університетuk_UA
dc.subjectпрофесійно зорієнтована іншомовна компетентність, майбутні маркетологиuk_UA
dc.titleСпецифіка формування професійно зорієнтованої іншомовної компетентності майбутніх маркетологів в умовах міжнародної взаємодіїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамів С. Є. _ тези.docxСпецифіка формування професійно зорієнтованої іншомовної компетентності майбутніх маркетологів в умовах міжнародної взаємодії29.92 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.