Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31418
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГвоздецька, І. В.-
dc.date.accessioned2018-09-28T06:57:44Z-
dc.date.available2018-09-28T06:57:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГвоздецька, І. В. Імідж як інструмент підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства [Текст] / І. В. Гвоздецька // Інформація та соціум : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [м. Вінниця, 28–29 квітня 2016 р.] / редкол. : О. М. Анісімова, В. П. Волков, Л. А. Горошкова [та ін.]. - Вінниця : ДонНУ, 2016. - С. 56-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31418-
dc.publisherВінниця : ДонНУuk_UA
dc.titleІмідж як інструмент підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІНФОРМАЦІЯ ТА СОЦІУМ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56.PDF49.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.