Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМосковкіна, І. С.-
dc.date.accessioned2018-09-28T06:59:53Z-
dc.date.available2018-09-28T06:59:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМосковкіна, І. С. Інформація в прийняті маркетингового рішення: роль та значення [Текст] / І. С. Московкіна // Інформація та соціум : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [м. Вінниця, 28–29 квітня 2016 р.] / редкол. : О. М. Анісімова, В. П. Волков, Л. А. Горошкова [та ін.]. - Вінниця : ДонНУ, 2016. - С. 60-62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31420-
dc.publisherВінниця : ДонНУuk_UA
dc.titleІнформація в прийняті маркетингового рішення: роль та значенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІНФОРМАЦІЯ ТА СОЦІУМ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
60.PDF46.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.