Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерекета (Попова), Ірина-
dc.date.accessioned2018-11-28T08:56:15Z-
dc.date.available2018-11-28T08:56:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБерекета (Попова), Ірина Розробка організацією стратегії проведення рекламної діяльності в мережі Інтернет [Текст] / Ірина Берекета (Попова) // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі: мат. доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.[м. Тернопіль, 15 лист. 2018 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, Г. А. Заячковська [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 310-312.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31890-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleРозробка організацією стратегії проведення рекламної діяльності в мережі Інтернетuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
310.PDF41.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.