Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКособуцька, Іванна-
dc.date.accessioned2018-11-28T09:04:29Z-
dc.date.available2018-11-28T09:04:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКособуцька, Іванна Оптимізація брендингу туристичного центру на основі використання нейромаркетингу [Текст] / Іванна Кособуцька // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі: мат. доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.[м. Тернопіль, 15 лист. 2018 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, Г. А. Заячковська [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 328-330.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31899-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleОптимізація брендингу туристичного центру на основі використання нейромаркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
328.PDF42.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.