Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 51.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Аналіз інтеграції маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарівЦетнар, Лариса; Tsetnar, Larysa
2016Неоліберальна модель світової економіки як міжцивілізаційна загроза інтернаціоналізації господарського життяЗварич, Роман; Zvarych, Roman
2016Продаж у системі маркетингу: природа, функції та видиДячун, Ольга; Diachun, Olha
2016Стратегія формування полюсів зростання в БолгаріїЛіщинський, Ігор; Lishchynskyy, Ihor
2016Проблема участі акціонерного сектору в інноваційному розвитку економіки України та її вирішенняСірко, Анатолій; Sirko, Anatoliy
2016Деякі теоретико-правові аспекти впливу регіоналізації на національне законодавство (на прикладі відносин ЄС – Україна)Голубєва, Вікторія; Holubieva, Viktoria
2016Наукові інструменти врахування природи секторальної асиметрії ринку транспортних послуг в морському судноплавствіІльченко, Світлана; Познанська, Інна; Ilchenko, Svitlana; Poznanska, Inna
2016Проблеми і перспективи розвитку економіки, заснованої на знанняхОстровська, Галина; Ostrovska, Halyna
2016Аналіз операційної діяльності за основними бізнес-процесами торговельних підприємствРудницька, Олена; Rudnytska, Olena
2016Розвиток світової валютної системи крізь призму її елементівЛизун, Марія; Lyzun, Mariia