Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32725
Назва: THE IMPACT OF CORPORATE CULTURE ON SERVICE QUALITY
Автори: Kwiatkowski, Cezary
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Kwiatkowski, Cezary THE IMPACT OF CORPORATE CULTURE ON SERVICE QUALITY [Текст] / Cezary Kwiatkowski // Цифрова економіка: тренди та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [м. Тернопіль, 25 жовтня 2018 р.] / редкол. : П. Р. Пуцентейло, Б. О. Язлюк, Р. Ф. Бруханський [та ін.]. – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 26-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32725
Розташовується у зібраннях:ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА: ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kwiatkowski.pdf351.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.