Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудар, Тарас-
dc.contributor.authorДудар, Володимир-
dc.date.accessioned2019-02-21T13:03:04Z-
dc.date.available2019-02-21T13:03:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДудар, Тарас Цінові стратегії маркетингової діяльності підприємств органічного сектора України [Текст] / Тарас Дудар, Володимир Дудар // Цифрова економіка: тренди та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [м. Тернопіль, 25 жовтня 2018 р.] / редкол. : П. Р. Пуцентейло, Б. О. Язлюк, Р. Ф. Бруханський [та ін.]. – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 156-157.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32780-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleЦінові стратегії маркетингової діяльності підприємств органічного сектора Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА: ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудар Т., Дудар В..pdf501.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.