Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБродовська, І.-
dc.contributor.authorШухманн, В.-
dc.date.accessioned2019-03-15T08:57:42Z-
dc.date.available2019-03-15T08:57:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБродовська, І. Стратегічний аналіз – інструмент формування стратегії підприємства [Текст] / Бродовська І. , Шухманн В. // Облік, оподаткування і контроль : теорія та методологія : зб. матеріалів IV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. [ м. Тернопіль, 28 грудня 2018 р.] / редкол. : Bartosiewicz Sławomir, Henning Dräger, Korzeb Zbigniew [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 132-135.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33092-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleСтратегічний аналіз – інструмент формування стратегії підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ОБЛІК, ОПОДАТКУВАННЯ І КОНТРОЛЬ : ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
132.PDF88.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.