Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKotliar, Victoriia-
dc.contributor.authorYurchyshyn, Iryna-
dc.date.accessioned2019-05-24T13:04:06Z-
dc.date.available2019-05-24T13:04:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationKotliar, Victoriia Marketing principles of «Apple» corporation / Victoriia Kotliar, Iryna Yurchyshyn. // Актуальні проблеми економічного розвитку у глобалізованому світі [Текст] : зб. тез доп. наук.-практ. конф. [м. Івано-Франківськ, 31 трав. 2018 р.] / редкол. : Г. І. Ляхович, І. В. Пилипів, І. М. Білецька [та ін.] ; відп. за вип. Г. І. Ляхович. - Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ, 2018. – с. 202-205.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33876-
dc.publisherІвано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУuk_UA
dc.titleMarketing principles of «Apple» corporationuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ У ГЛОБАЛІЗОВАНОМУ СВІТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
202.pdf70.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.