Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШелудченко, М. С.-
dc.contributor.authorБілецька, І. М.-
dc.date.accessioned2019-05-24T13:56:47Z-
dc.date.available2019-05-24T13:56:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШелудченко, М.С. Роль та місце поведінки споживача у формуванні конкурентної стратегії підприємства / Шелудченко М.С., Білецька І.М. // Актуальні проблеми економічного розвитку у глобалізованому світі [Текст] : зб. тез доп. наук.-практ. конф. [м. Івано-Франківськ, 31 трав. 2018 р.] / редкол. : Г. І. Ляхович, І. В. Пилипів, І. М. Білецька [та ін.] ; відп. за вип. Г. І. Ляхович. - Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ, 2018. – с. 298-301.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33926-
dc.publisherІвано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУuk_UA
dc.titleРоль та місце поведінки споживача у формуванні конкурентної стратегії підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ У ГЛОБАЛІЗОВАНОМУ СВІТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
298.pdf71.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.