Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33937
Назва: QR CODING IN MARKETING POLICY OF ORGANIZATIONS
Автори: Bohach, Oleh
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Bohach, Oleh QR CODING IN MARKETING POLICY OF ORGANIZATIONS [Текст] / Oleh Bohach // Лінгвокультурні коди в економічно-правовому та соціальному дискурсах: матеріали Міжнар. наук.-практ. студ. конф. [м. Тернопіль, 19 квіт. 2019 р.] / редкол. : Л. К. Крайняк, С. М. Рибачок, Л. Ф. Морозовська ; відп. за вип. Л. К. Крайняк. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 23-25.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33937
Розташовується у зібраннях:ЛІНГВОКУЛЬТУРНІ КОДИ В ЕКОНОМІЧНО-ПРАВОВОМУ ТА СОЦІАЛЬНОМУ ДИСКУРСАХ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf29.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.