Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна-
dc.date.accessioned2016-10-03T07:16:56Z-
dc.date.available2016-10-03T07:16:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБорисова, Тетяна. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб'єктів залежно від чинників маркетингу [Текст] / Тетяна Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна ідентичність та тенденції глобалізації : зб. тез доп. XІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених [м. Тернопіль, 24-25 берез. 2016 р.] / редкол. : Л. П. Амбрик, В. А. Валігура, О. М. Войтенко [та ін.] ; відп. за вип. Т. Я. Маршалок. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - С. 51-53.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3401-
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectсоціальна діяльність некомерційних суб'єктівuk_UA
dc.subjectрівень соціального ефектуuk_UA
dc.titleПрогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб'єктів залежно від чинників маркетингуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЕКОНОМІЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ В XXI СТОЛІТТІ: НАЦІОНАЛЬНА ВІЗІЯ ТА ВИКЛИКИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова Т. с.51-53 Збірник_РМВ_2016=150.pdf338.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.