СОЦІОКУЛЬТУРНІ ТА ПОЛІТИЧНІ ПРІОРИТЕТИ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 332
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Бізнес як соціальне явищеМочурад, Юлія
2019Сучасний світ крізь призму загальнолюдських цінностейМельник, Ілля
2019Туризм як ефективний засіб реалізації людських цінностейМацьків, Валерія
2019Національна ідентичність в умовах глобалізаціїМамрош, Оксана
2019Ідея вдосконалення людини в європейській культурно-історичній традиції: парадигма розвиткуЛуцик, Віта
2019Філософські основи бізнесуЛисиченко, Валентина
2019Духовні компоненти економікиЛабунська, Ілона
2019Буддистська економіка: вибір між матеріальною забезпеченістю та традиційною духовністюКушнір, Христина
2019Вплив етичних чинників на формування принципів господарюванняКухта, Дмитро
2019Філософія грошей: проблеми та парадигмиКрупа, Андрій
2019Еволюція грошей в розвитку культури мислення: філософський поглядКрайник, Тетяна
2019Філософське осмислення науково-технічного прогресу та глобальних проблем сучасностіКравчук, Євгенія
2019Специфіка і статус філософського осмислення економікиКравчук, Ольга
2019Гроші як феном культури, їх вплив на зміст ментальних парадигмКоткевич, Назар
2019Гроші і релігіяКормило, Юлія
2019Сучасні моделі ринкового господарстваКоберник, Тетяна
2019Етика бізнесуІвахів, Анастасія
2019Значення грошей для людини XXI століттяЗюбрій, Діана
2019Природа власності: філософський аналізЗахарійчук, Ірина
2019Україна в контексті глобалізаціїГучак, Максим
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 332