АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (частина 1) Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 172
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Етапи планування та основні підходи щодо формування товарного асортименту торговельного підприємстваЩегельська, Софія
2019Формування товарного асортименту підприємств роздрібної торгівліЩегельська, Софія
2019Обсяг та структуру товарообороту підприємства та основні чинники, що його визначаютьСторожук, Владислав
2019Процес формування системи просування та використання бренду підприємстваСтасюк, Олександр
2019Сучасні тенденції управління комунікаціямиСкавінська, Наталія
2019Формування конкурентних переваг торговельного підприємстваСемрак, Олена
2019Заходи мінімізації ризиків підприємницької діяльностіСивко, Дмитро
2019Вимірювання ризиків підприємницької діяльностіСивко, Дмитро
2019Стратегії та види стимулювання збуту при здійсненні ЗЕДРешетник, Оксана
2019Криміналістична характеристика злочинів у сфері економіки з використанням фіктивних суб’єктів підприємницької діяльностіПунда, Анастасія; Каплун, Ярослав
2019Формування основних цілей цінової політики торговельних підприємствПрендкевич, Ірина
2019Предмет i суб’єктно-об’єктні елементи конкурентоспроможності торговельних підприємствПопадин, Соломія
2019Шляхи удосконалення управління збутовою діяльністю ТОВ «Школярик»Насінник, Юлія
2019Сучасні підходи до управління торговим персоналомМужик, Володимир
2019Проблеми формування механізму управління персоналом підприємстваМужик, Володимир
2019Кримінальні правопорушенняу сфері господарської діяльностіМатейко, Денис
2019Вдосконалення процесів взаємодії в системі збуту (продажу) товарівКулик, Сергій
2019Активації продажу товарів торговельними підприємствамиКулик, Сергій
2019Ефективність управління запасами на підприємствіКостецька, Марта
2019Менеджмент якості як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваКамець, Олена
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 172