АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (частина 2) Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 170
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Диверсифікація джерел фінансування системи охорони здоров'я в регіоніПліщук, Ярослав
2019Інтеграція України у єдиний цифровий ринок ЄС: динаміка імплементаціїОлещук, Юрій
2019Проблеми соціального захисту учасників антитерористичної операціїКарпінська, Ольга
2019Особливості оцінювання якості адміністративних послуг, що надаються населенню органами місцевого самоврядуванняГудима, Лілія
2019Застосування механізмів форсайтингу в системі управління персоналом публічної службиБуковська, Ірина
2019Методологічні підходи щодо запровадження сучасних технологій оцінювання роботи персоналу державного органуБойцун, Ірина
2019ASSESSMENT OF THE COMPETITIVE ADVANTAGES OF PJSC «TERA»Vashkiv, Olesia; Vashkiv, Oleksandr
2019Формування стратегічних напрямків розвитку товарного асортименту підприємстваЯремчук, Ярослав
2019Вітер змін: тенденції розвитку маркетингу в УкраїніЩербина, Юлія
2019Шляхи розвитку екологічного маркетингу як одного з векторів розвитку бізнесуЧубата, Софія
2019Актуальні проблеми розвитку міського громадського транспорту УкраїниСорівка, Олександр
2019Сутність бренду підприємства та сучасні аспекти його розумінняРеус, Оксана
2019Внутрішній маркетинг підприємства сфери послугНикитишин, Таміла
2019Удосконалення системи маркетингових досліджень в сфері ресторанного бізнесуМотас, Дмитро
2019Роль соціально-етичного маркетингу в формуванні іміджу підприємстваКузьмович (Фолюшевська), Юлія; Топорницький, Михайло
2019AMP-технологія як новий етап розвитку email-маркетингу в УкраїніКрулевський, Антон
2019Сутність дефініції ―маркетингові інновації‖ та суміжних категорій і понятьКедик, Софія
2019Брендинг як невід‘ємний елемент маркетингової стратегії підприємстваДацик, Дмитро
2019Формування корпоративного іміджу підприємстваГедима, Інна
2019Вектори розвитку клієнтоорієнтованості послуг громадського транспорту м.ТернопільГандзюк, Олег
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 170