Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧапельський, Я. Р.-
dc.date.accessioned2019-11-28T09:56:02Z-
dc.date.available2019-11-28T09:56:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧапельський, Я. Р. Застосування методу “дерево рішень” для оптимізації роботи служб підтримки клієнтів [Текст] / Я. Р. Чапельський // Комп’ютерні інформаційні технології : матеріали школи-семінару молодих вчених і студентів СІТ’2019 [м. Тернопіль, 29 листопада 2019 р.] / відп. за вип. М. П. Дивак. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 44.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36068-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleЗастосування методу “дерево рішень” для оптимізації роботи служб підтримки клієнтівuk_UA
Розташовується у зібраннях:КОМП’ЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чапельський Я.Р..pdf702.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.