Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36082
Назва: Безпечна школа як трансфер психічного здоров'я здобувача освіти
Інші назви: Safe school as a transfer of mental health of education getter
Автори: Флярковська, Ольга
Fliarkovska, Olha
Ключові слова: заклад освіти
психічне здоров’я
збереження психічного здоров’я
здобувач освіти
безпечне довкілля
психолого-педагогічні засади
організація освітнього процесу
критичне мислення
mental health
preservation mental health
student
safe environment
educational institution
psychological and pedagogical principles
organization of pedagogical process
critical thinking
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Флярковська, О. Безпечна школа як трансфер психічного здоров'я здобувача освіти [Текст] / Ольга Флярковська // Психологія і суспільство. – 2019. – № 1. – C. 109-115.
Короткий огляд (реферат): У контексті нових завдань, що постали перед національною освітою, гострою є проблема збереження психічного здоров’я здобувачів освіти та обґрунтування психолого-педагогічних засад організації освітнього процесу, спрямованого на розвиток здорової дитини шляхом створення належних умов зміцнення її психофізичного здоров’я. Мовиться про часопростір закладу освіти, який прискорює формування фізично, соціально і психічно здорової особистості, котра вміє навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися і конструктивно діяти в багатокультурному довкіллі. Охарактеризовано пріоритети освітнього процесу в сучасній українській школі. Доведено, що створення соціально безпечного простору відбувається тоді, коли здобувачі освіти вміють правильно поводитись у проблемних і критичних ситуаціях, які загрожують життю, честі та гідності їх особистості й одночасно здатні надавати компетентну допомогу собі та іншим. Аргументовано, що конструктивне перезавантаження освіти пов’язано із впровадженням алгоритму профілактичної та психорозвиткової діяльності педагогічних працівників, що передбачає зміну акцентів та пріоритетів із процесу на результат з використанням ними найефективніших методів і засобів практичної психології та соціальної роботи. Зазначено, що таке перезавантаження має відбуватися психологічно коректно, поетапно і поступово, з відповідними роз’ясненнями та інструкціями. Підкреслено, що визначальну роль у збереженні психічного здоров’я здобувачів освіти відіграє психологічна служба закладу освіти, котра покликана навчити вихованців найголовнішому: як жити у мирі із самим собою та з іншими, як вступати у стосунки зі світом, щоб життя приносило задоволення. In the context of new tasks, faced with education the problem of preserving the mental health of students was acute and psychological and pedagogical principles of оrganization of educational process, aimed at the development of a healthy child, with the definition of conditions for strengthening her mental health. The article deals with the problems of maintaining the mental health of the participant in the educational process. The psychological and pedagogical principles of the organization of the pedagogical process aimed at the development of a healthy child, who is able to study throughout life, to think critically set goals and achieve them, work in a team, communicate in a multicultural environment, and the conditions for strengthening mental health in educational institutions are determined. The priorities of the educational process in the New Ukrainian school are described.It is determined that the creation of a socially safe space takes place through the formation of the ability of the learners to properly behave in dangerous and critical situations that threaten the life, honor and dignity of the individual, to help themselves and others. It is determined that to create a safe environment in the institution of education is required reboot education. The algorithm of professional preventive and development activity of pedagogical workers is investigated, which involves reviewing the methodology of work with participants in the educational process; changing the emphasis and priorities from the process to the result using effective methods of practical psychology and social work. It is proven that the reboot should take place psychologically correctly, step by step and gradually, with appropriate explanations and instructions. Described activities teaching staff of the education system. It is determined that the psychological service of educational institutions plays an important role in preserving mental health of students. It is stressed that the psychological service is called to teach the most important: how to live in peace with yourself and with others, and how to engage with the world, so that life brings pleasure.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36082
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2019. - № 1 (75)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Флярковська.pdf267.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.